Urup forsamlings hus afholder ordinær generalforsamling mandag den 4. marts kl 19.30
Dagsorden i følge vedtægterne
- Valg af dirigent/referent/stemmetæller
- Formandens beretning
- Fremlæggelse af det reviderede årsregnskab
- Indkomne forslag
- Bestyrelsen ønsker at ændre medlemsantallet fra 7 til 5 med deraf følgende ændring til vedtægter
- Punkt 4: Dagsorden punkt 5 a.
- Nuværende: Valg af bestyrelsesmedlemmer for 4 år, i ulige år 3 personer i lige år
- Valg af bestyrelsesmedlemmer for 2 år, i ulige år 3 personer i lige år
- punkt 6:
- Nuværende: Bestyrelsen består af 7 medlemmer.
- Ny: Bestyrelsen består af 5 medlemmer.
- Punkt 4: Dagsorden punkt 5 a.
- Bestyrelsen ønsker at ændre medlemsantallet fra 7 til 5 med deraf følgende ændring til vedtægter
- Valg
- Valg af bestyrelsesmedlemmer for 2 år, i ulige år 3 personer i lige år
- Valg af 1 første og 1 anden bestyrelsessuppleant for 1 år 2.
- Valg af bestyrelsesmedlemmer for 2 år, i ulige år 3 personer i lige år
- Revisor pt. Jysk landbrugsrådgivning
- Eventuelt, hvorunder intet kan besluttes
Sædvanen tro servere vi lidt brød til kaffen
Ønsker du at fremsende et forslag skal den være formanden i hænde senest 7 dage før. forslag sendes til info@urupforsamlingshus.dk
Bestyrelsen